התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

ערב גיבוש לעובדים – צ'ילי הפקות

ערב גיבוש לעובדים – צ'ילי הפקות

ערבי גיבוש נועדו לאפשר לעובדים להתרענן, להכיר את החברים לצוות מההיבט האישי והמשפחתי ולא רק מההיבט המקצועי, ליצור אווירה טובה בין אנשי הצוות בכל הדרגים, ולהפיג מתחים ולחצים שונים המלווים באופן טבעי את העובדים בחברה או בארגון.

ערב גיבוש לעובדים  – 7 טיפים חשובים ועצות טובות

מספר העובדים המשתתפים בערב הגיבוש הוא הגורם החשוב ביותר לקביעת התכנית. באופן עקרוני רצוי לארגן ערבי גיבוש למספר קטן, יחסית, של עובדים. מספר קטן של משתתפים יעצים את הקשר, יפיל את המחיצות ויתרום להעמקת ההיכרות בין העובדים. אם יש לכם מספר גדול של משתתפים, רצוי לחלק את המשתתפים למספר קבוצות ולהתאים את אופי הפעילות לכל קבוצה.

ערב גיבוש לעובדים מוצלח צריך להעניק לאורחים חוויה וערך מוסף. כדי להעניק חוויה יש לבחור באטרקציות מתאימות לצד אוכל טעים, כדי להעניק ערך מוסף אפשר לבחור הרצאה קצרה בתחום הרלוונטי לעובדים או הקרנת סרטון קצר ועוד.

הכיבוד שיוגש לאורחים משפיע מאוד על הצלחת הערב. את סגנון הכיבוד ואת צורת ההגשה יש לבחור בהתאם לאופי של הערב. אם בערב הגיבוש כל המשתתפים יושבים ליד שולחנות, מומלץ לבחור בכיבוד בן מספר מנות ובהגשה אישית. אם ערב הגיבוש נושא מתבצע באווירה קלילה יותר והאורחים מסתובבים, פוגשים חד את השני ומנהלים שיחות קצרות, מומלץ לבחור בשיטת הגשה של מזנונים או דוכני מזון.

רעיון מצוין לערבי גיבוש הוא עריכה של סדנאות שונות. יש היצע ענק של סדנאות כמו סדנאות בישול ואפייה, סדנאות סושי או שוקולד, סדנאות אומנות ויצירה, סדנאות גרפולוגיה, סדנאות לשזירת פרחים, עריכת שולחן ועוד. את אופי הסגנון יש לבחור בהתאם לקהל המשתתפים ולתקציב.

חשוב לבחור מיקום קרוב שימנע מהמשתתפים את הצורך בנסיעה ארוכה ובעמידה בפקקים בשעות בין הערביים העמוסות ובחזרה מאוחרת הביתה.

אל תיקחו את ארגון הערב על עצמכם. מומלץ לשכור חברה אשר צברה ידע וניסיון בתחום ותהיה אחראית על הפקת כל בערב, החל מבחירת המיקום המוצלח, כמובן בשיתוף פעולה אתכם, הפקת התוכנית, בחירת הקייטרינג ועוד.

אם כבר ערכתם בעבר ערבי גיבוש לעובדים, כדאי לבדוק אילו ערבים הצליחו במיוחד ולמה. שימו לב גם לפרטים הקטנים, איזה אוכל המשתתפים אהבו, מאיזו תכנית הם התלהבו במיוחד, איפה הם אהבו יותר לחגוג באולם סגור או תחת כיפת השמיים בחיק הטבע ועוד. בהתאם לכל הנתונים שתמסרו לנו, אנו "בצ'ילי הפקות אירועים" נדע לארגן עבורכם יום גיבוש לעובדים מוצלח שיענה על כל הציפיות.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *